کانون تبلیغاتی انوشه

شاخه‌های فعالیت

  • طراحی تبلیغات در رشته‌های ورزشی و احداث بیلبوردهای محوطه و داخل سالن
  • تبلیغات در مجلات
  • تبلیغات بوم با – اکستازی- تشک کشتی- ریسوگراف
  • ساخت تابلو در محل فرماندهی راهنمایی سه بعدی

طراحی و اجراي تبلیغات در تربیت بدنی استان تهران

بنا به پیشنهاد اداره کل تربیت بدنی استان تهران در مورد گسترش امور تبلیغاتی در استان تهران و طبق بررسی مدیر مسئول کانون تبلیغاتی انوشه و کارشناسان این کانون براي جذب اسپانسر و انجام تبلیغات تجاری و صنعتی در کلیه رشته‌های ورزشی استان و همچنین بررسی موقعیت مکان‌های ورزشی استان تهران به منظور احداث و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای داخل سالن‌های ورزشی برای جذب درآمد هرچه بیشتر ، کانون انوشه اقدام به تهیه و تنظیم طرحی جامع  و مدون در این راستا نمود وطرح مورد اشاره براي بررسی و اتخاذ تصمیم به مدیر کل تربیت بدنی استان تهران جناب آقای خطیب تقدیم شد. طرح جامع پيشنهادي مورد توجه و استقبال ایشان قرار گرفت و طی جلسات متعددي كه با حضور مدیر کل، جناب آقای خطیب و معاونت فنی جناب آقای شهریاری برگزار شد، مسئوليت اجراي طرح به کانون انوشه به عنوان مبتکر طرح واگذار شد .

در نهایت اجرای طرح پیشنهادی کانون انوشه، طبق قراردادي كه فی مابین کانون تبلیغاتی انوشه از زیر مجموعه موسسه فرهنگی، هنری آرین‌خو به نمایندگی علی آرین‌خو و مدیر مسئول کانون و همچنين مدیر کل و معاونت فنی تربیت بدنی استان تهران جناب آقای خطیب و آقای شهریاری منعقد شد در دستور كار اجرايي قرار گرفت، همچنين جناب خطیب مدیر کل تربیت بدنی در قالب دستوری به کلیه مدیران تربیت بدنی شهرهای استان تهران و مناطق تربیت بدنی شهر تهران خواستار  تعامل و همکاری کامل با نمایندگان کانون را خواستار شد.

طبق قرارداد فی مابین کانون انوشه موظف شد تا استعداد و توانمندي کافی به منظور جذب اسپانسر و همچنين ايجاد بستر مناسب برای تبلیغات در کلیه رشته‌های ورزشی را در دستور كار خود قرار داده و گزارش امكان ساخت و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در محوطه مجموعه‌های ورزشی استان را که موقعیت تبلیغاتی دارند اعلام كند تا مورد بررسی قرار گیرد و مدیر کل تربیت موافقت خود را اعلام فرمایند.

در ادامه، گروه کارشناسی کانون به سرپرستی نصرالله ریاحی فعاليت‌هاي مرتبط با  مكان يابي براي نصب بیلبوردها در محوطه مجموعه‌های ورزشی را آغاز كردند و مکان‌های مورد نظر براي نصب بیلبوردها را براي تصویب تقدیم مدیر کل محترم كردند. در گزارش مورد اشاره بررسی‌های کارشناسی، محاسبات سازه محل احداث و طول سازه و متراژ بیلبردها از 15 متر تا 86 متر مورد موافقت قرار گرفت.

بیلبوردهای محوطه مجموعه‌های ورزشی در مکانی که ارزش تبلیغاتی بسیار خوبی را دارا می‌باشد نصب شد. کل تعداد بیلبوردهای محوطه مجموعه‌های ورزشی 17 عدد تعیین و تصویب شد كه تابلوهای دائمی فلزی در داخل سالن‌های ورزشی به ابعاد 5×1 متر به تعداد لازم ساخته و نصب شود.

در مورد گسترش و جذب تبلیغات در کلیه رشته‌های ورزشی نيز جلسات مکرر بين مسئولین کانون با مسئولین کلیه هیات‌های ورزشی براي دستيابي به يك سياست راهبردی واقعی تشکیل شد و کارشناسان کانون انوشه با مدیران تجاری و صنعتی کشور جلساتی را برگزار كردند تا مدیران با رشته های ورزشی در جهان و ایران آشنا شوند همچنين تشویق این مدیران به منظور ايفاي نقش فعال و ورود به هیات رییسه رشته ورزشی مورد علاقه به عنوان حامی مالی مد نظر قرار گرفت .همچنين در این راستا با مدیران شبکه‌های صدا و سیما به ويژه شبکه سه سيما براي حمایت تصویری رشته‌های ورزشی مذاكره شد تا بسته‌هاي تبلیغاتی از چند رشته ورزشی تهيه شود تا موارد تبلیغاتی در تمام رشته‌های ورزشی هر پکیج اجرا شود.

بعد از تمهيد مقدمات لازم، کانون انوشه به مدت یک سال تامین جذب تبلیغات کلیه موارد طرح را عهده دارد شد تا جهت جذب تبلیغات بیلبوردها و تابلوهای داخل سالن و رشته‌های ورزشی کانون توانست تمام موارد را با تبلیغاتي که جذب مي‌كند اجرا نماید اما متاسفانه این طرح هم مانند صدها طرح دیگر در کشورمان نا تمام ماند.

به دلیل جا به جایی مدیر کل تربیت بدنی استان تهران و عدم آگاهی و توجیه مدیران جدید مناطق نسبت به زحمات و تلاش‌ها و ارزش بسیار بیلبوردهای محوطه مجموعه‌های ورزشی این سازه‌ها رو به زوال و نابودی گذاشت. گفتني است كه براي احداث و نصب این بیلبوردها ساعت‌ها جلسه با مدیر و کارشناسان زیبا سازی تهران براي اقناع آنها برگزار شد چون بیلبوردها ارزش تبلیغاتی بسیار داشتند.

در راستای گسترش و ادامه كار جذب تبلیغات‌، جناب خطیب مدیر کل تربیت بدنی توافق كرده  بودند در زمان تحویل بیلبوردها و در دیگر موارد بعد از اتمام قرارداد کانون انوشه فردی خوش ذوق از کارمندان تربیت بدنی با آگاهی و آموزش لازم در مورد تبلیغات در قالب مسئول امور تبیلغاتی تربیت بدنی استان فعالیت را ادامه دهد که متاسفانه تمام تلاش‌ها و هزینه‌ها بی‌ثمر شد و عدم آگاهی مدیران مناطق به ارزش بیلبوردها باعث تخریب تعدادي از آنها شد و تعدادي هم به حال خودشان رها شد.

اگر این طرح که حاصل زحمات بيشمار بود،  متولی کاردانی پیدا می‌كرد قريب به يقين می‌توانست مجموعه‌های ورزشی بسياري را که توان پرداخت هزینه‌های جاری را نداشتند از نظر مالی تامين كند و به مرور زمان از نظر مالی نيز مازاد در آمدي هم در پي داشته باشد.

تا با خيال آسوده به فعاليت در ارتباط با رشد و گسترش ورزش منطقه خود ادامه دهند و رشته‌های ورزشی نیز به سوی استقلال مالی پیش روند .

امید است مدیران ورزش میهن اسلامی مان با مطالعه و بررسی علمی و تحقیقي در مورد ورزش و کارهایی که انجام شده است تصمیم های مناسب و مثمرثمر و مفيد به حال ورزش اتخاذ كنند و در گام اول به حیطه و مسائل مسئولیتي که به آنها محول شده است آگاهي نسبی کسب كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *